Процесът на покупка в Албания

Решили сте да инвестирате в имот в чужбина? Искате ли да направите всяка почивка незабравима, знаейки, че няма да чакате да се изнесете? Имаме за вас прекрасни имоти в Албания, с нас можете да разчитате, че ще си свършим работата на 100%. По време на процеса на закупуване ще направим всичко възможно, за да се уверим, че не е трудно да се сдобиете с имот.

Как да изберем и след това да купим имот, процедурата:

  • Пишете ни или ни се обадете, за да обсъдим вашия план. Ние ще ви дадем професионален и справедлив съвет. Ще обсъдим Вашите изисквания, технически параметри като размер, местоположение и др. и заедно ще изберем мечтания от Вас имот.
  • Можете също така да разгледате нашия уебсайт WWW.MOJENEMOVITOSTUMORE.CZ и да изберете имот от актуалната ни оферта.
  • Изберете начина, по който искате да разгледате имота, имате възможност да изберете онлайн оглед в реално време или личен оглед.
  • Ако изберете личен оглед, ние ще се погрижим за безплатния ви транспорт от и до летището.
  • Ние ще организираме огледи на място, където нашите експерти ще се погрижат да имате достатъчно време да изберете и да вземете решение.
  • След като сте избрали конкретен имот, ние ще подготвим договор за резервация и ще заплатите таксата за резервация, за да можем да резервираме избрания от вас имот незабавно. Таксата за резервация е част от покупната цена.
  • След това издаваме необходимите документи за прехвърляне на собствеността (договор за покупко-продажба, договор за правни услуги, пълномощно, договор за ескроу).
  • Остатъкът от покупната цена се съхранява в доверителната сметка на адвоката в Чешката република. След подписване на договора за покупко-продажба парите се освобождават по сметката на нотариуса в Албания, където остават до момента на придобиване на собствеността.
  • Следва прехвърлянето в нотариалната кантора, вписване в поземления регистър и издаване на документа за собственост - т.нар. сертификат.
  • След издаването на Удостоверението, водата и електричеството ще бъдат прехвърлени на ваше име.

Какво ще платя в допълнение към горепосоченото?

  • Стойността на прехвърлянето и всички услуги, свързани с придобиването на собствеността (юридически услуги, нотариални услуги, данък придобиване), е 2-3% от покупната цена на имота.

Какви ще бъдат разходите за управление на имота?

  • За електричество и вода ще плащате приблизително 40-50 евро на месец в зависимост от потреблението.
  • Застраховката на имота ще ви струва 150 евро годишно.
  • Годишна или месечна такса за поддръжка (ще ви кажем при избора на имота). Таксата за поддръжка включва услуги, свързани с експлоатацията на комплекса или сградата, в която се намира вашият имот, като например: поддръжка на сградата (асансьор, стълбище и др.)
  • Годишният законоустановен данък върху недвижимите имоти се изчислява от съответната данъчна служба.

Какво да правя, ако купувам имот, който не е оборудван, или имот, който се нуждае от ремонт?

  • Ще ви препоръчаме професионалист, ако имотът се нуждае от ремонт или обзавеждане.

Как ще се погрижим за експлоатацията на имота след покупката му?

  • Ние ще се погрижим за прехвърлянето на водата и електричеството на ваше име.
  • Ние ще организираме транспорт, посрещане, настаняване, почистване и пране за Вас и Вашите близки Всички услуги се заплащат и са на обичайните цени в Албания към датата на предоставяне.

Кой ще ми помогне с наемането на имот

  • Самостоятелните собственици на имоти, закупили чрез нашата РК, могат да обявят имота на нашия уебсайт БЕЗПЛАТНО.

Слушах, че Mojenemovitostumore.cz има готов портал за клиенти

  • Да, това е вярно. Ние ценим всеки клиент, общуваме в дългосрочен план и помагаме при последващото управление на имота. Ние не сме фирма, която ви примамва към покупка и след това спира дотук. Като доказателство и нещо допълнително, създадохме КЛИЕНТСКИ ПОРТАЛ за нашите клиенти, достъпен на адрес klienti.mojenemovitostumore.cz, където можете да управлявате своя имот - Клиентският портал е на ваше разположение безплатно.